انتخابات

امام جمعه بردسکن گفت: هلال احمر بردسکن یکی از دستگاه‌های بحران مدار است که خوشبختانه در همه حوزه‌ها خوش درخشیده است.

هلال احمر بردسکن نیازمند تجهیزات و نیرو است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز جشن‌های دهه کرامت از مسئولان استانی خواست با توجه به موقعیت ارتباطی شهرستان بردسکن و قرار گرفتن آن در دروازه ورودی خراسان رضوی جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن را از هر لحاظ مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه بردسکن از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه کرامت در این شهرستان خبر داد و از برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران در برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) نیز قدردانی کرد.

وی در بخش دیگر از خطبه‌های نماز جمعه از پیگیری‌های فرماندار شهرستان در بحث استقرار اداره راه و شهرسازی، کددار کردن ناحیه پخش و فرآورده‌های نفتی و نمایندگی آب منطقه‌ای در شهرستان قدردانی کرد و افزود: الحمدالله در مجموعه مدیریتی شهرستان بردسکن فضای همدلی و اتحاد حکم فرما است و متأسفانه عده‌ای در فضای مجازی به دنبال ایجاد اختلاف و ناکارآمد جلوه دادن اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان هستند.

امینی عنوان کرد: متأسفانه عده‌ای هنجار شکن در فضای مجازی حرف‌هایی را بدون پایه و اساس منتشر می‌کنند و برخی مسئولان را نیز عزل و نصب می‌کنند که می‌طلبد متولیان امر و دستگاه قضا به این مهم ورود پیدا کنند و با افراد هنجارشکن برخورد جدی داشته باشند و نگذارند باعث تشویش اذهان عمومی شوند.

امام جمعه بردسکن به بارندگی اخیر در شهرستان اشاره کرد و گفت متأسفانه بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی شهرستان بردسکن خسارت وارد کرد که می‌طلبد متولیان امر برای کمک به این قشر تولید کننده که بیش از ۸۰ درصد جمعیت شهرستان بردسکن را به خود اختصاص می‌دهند تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی از مدیران خواست در راستای کمک کردن به مردم از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنند و در واقع مرد میدان عمل باشند.

امینی اظهار کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان بردسکن همه ید واحد هستند و در راستای اعتلای شهرستان گام برمی‌دارند و خوشبختانه عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در شهرستان بردسکن مطلوب است.

امام جمعه بردسکن به ابعاد زندگانی حضرت فاطمه معصومه اشاره کرد و افزود دهه کرامت دهه تمرین حیات کریمانه است که می‌طلبد در این دهه کسانی که از لحاظ تمکن مالی برخوردار هستند در راستای کمک کردن به خانواده‌های نیازمند اهتمام جدی داشته باشند.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.